Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUnited Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization (UNESCO) Bangkok (Thailand); United Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization (UNESCO) (France)
TitelReflect-Share-Act: A Guide to Community-Based Education for Sustainable Development, with Stories from Five Countries in the Asia-Pacific Region
Quelle(2021), (76 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Sustainable Development; Foreign Countries; Community Programs; Community Involvement; Pilot Projects; Guides; Program Development; Program Implementation; Reflection; Information Dissemination; Participation; Workshops; Elementary School Students; Parent Participation; Handicrafts; Water; Kindergarten; Preschool Teachers; Faculty Development; Instructional Materials; Industry; Agricultural Occupations; Sustainability; Gardening; Poisoning; Mongolia; India; Japan; Laos; Philippines
AbstractThis guidebook aspires to build a community where learning for sustainable development takes place everywhere for everyone as an ongoing practice. It introduces you to "Reflect-Share-Act," a process to discover and define sustainable development in your own contexts together with others in your community. The guide compiles resources that can support this learning process, including stories of various communities' actual experiences. Join us on this journey to put sustainable development into practice for everyone in your community! (As Provided).
AnmerkungenUNESCO Bangkok. Asia and Pacific Regional Bureau for Education, Mom Luang Pin Malakul Centenary Building, 920 Sukhumvit Road, Prakanong, Klongtoey, Bangkok 10110, Thailand. Tel: +66-2-3910577; Fax: +66-2-3910866; e-mail: bangkok@unesco.org; Web site: https://bangkok.unesco.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: