Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBastable, Eoin; Falcon, Sarah Fairbanks; McDaniel, Sara C.; McIntosh, Kent; Santiago-Rosario, Maria Reina
TitelUnderstanding Educators' Implementation of an Equity-Focused PBIS Intervention: A Qualitative Study of Critical Incidents
Quelle(2021), (32 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Bastable, Eoin)
ORCID (McDaniel, Sara C.)
ORCID (McIntosh, Kent)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterProgram Implementation; Positive Behavior Supports; Intervention; Student Behavior; Behavior Problems; Behavior Modification; Barriers; Discipline; Holistic Approach; Disproportionate Representation; Minority Group Students; Cooperation; Teamwork; Change Strategies; Administrator Role; Data Use; Coaching (Performance); Environmental Influences; Program Effectiveness; Visual Aids; Teacher Responsibility; Racial Bias; Cultural Awareness; Training; Sustainability
AbstractWith the emergence of interventions shown to reduce school discipline disparities, it is important to explore what variables influence educators to implement these approaches. In-depth interviews were conducted with a purposeful sample of 21 educators asked to describe their experiences implementing an equity-focused PBIS intervention. A qualitative method called the Enhanced Critical Incident Technique was used to generate 22 representative categories from 241 observable incidents reported. Findings included 14 helping categories, 4 hindering categories, as well as 4 categories describing what could have made implementing the intervention easier. Implications for enhancing educators' use of equity-focused disciplinary approaches are discussed along with current research, theory, and consultation models. [The paper will be published in "Journal of Positive Behavior Interventions."] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: