Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAdams, Gina; Ewen, Danielle; Luetmer, Grace
InstitutionUrban Institute
TitelSupporting the Child Care and Early Education Workforce: A Menu of Policy Options for the COVID-19 Pandemic and Recovery. Research Report
Quelle(2021), (49 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEarly Childhood Education; Early Childhood Teachers; Child Caregivers; State Policy; Educational Policy; Equal Education; COVID-19; Pandemics; Program Implementation; Disease Control; Work Environment; Compensation (Remuneration); Mental Health; Well Being; Labor Force Development; Home Visits; Educational Finance; Child Care Centers
AbstractThe COVID-19 pandemic has created unprecedented, urgent challenges for the child care and early education workforce. Though the workforce has always been fragile, new stressors presented over the past year have highlighted fundamental structural problems in the system, including the inequities facing Black, Latina, and Native American child care and early education staff and providers. Based on interviews with 20 experts about strategies to support the child care workforce, this report presents a set of 19 diverse state and local policy strategies that policymakers, philanthropists, and key stakeholders could implement to address these structural inequities and build a stronger and more equitable workforce in the future. [This report was funded by Early Educator Investment Collaborative.] (As Provided).
AnmerkungenUrban Institute. 2100 M Street NW, Washington, DC 20037. Tel: 202-261-5687; Fax: 202-467-5775; Web site: http://www.urban.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: