Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMarcus, Jon
InstitutionLumina Foundation; Strada Education Network
TitelBridge Builders: How Intermediaries Can Connect Education and Work in a Postpandemic World
Quelle(2020), (58 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducation Work Relationship; Labor Force Development; Job Skills; Public Agencies; Foreign Countries; Universities; Equal Education; Apprenticeships; Networks; Program Descriptions; Supply and Demand; Barriers; Employees; Employers; Unions; Philanthropic Foundations; Skilled Workers; Higher Education; Nonprofit Organizations; Economic Factors; School Business Relationship; Labor Needs; Economic Development; Employer Attitudes; Employment; Unemployment; Underemployment; Talent Development; Educational Attainment; Educational Needs; Government Role; United Kingdom (Manchester); New Zealand; Australia; Singapore; Michigan (Detroit); Alabama; Montana
AbstractIntermediaries--also referred to as bridge builders, boundary spanners, conveners, and other names--fill the critical role of connecting all the parties in the system to empower people with the skills required in the labor force. Those parties generally include employers, educators, workers, and prospective workers. Within these categories may fall many other interests, such as unions, philanthropic and faith-based organizations, advocates for low-income people and racial and ethnic minorities, civic groups, chambers of commerce, political leaders, schools that place students in apprenticeships, and public agencies that help people find jobs. (As Provided).
AnmerkungenLumina Foundation. P.O. Box 1806, Indianapolis, IN 46206-1806. Tel: 800-834-5756; Fax: 317-951-5063; Web site: http://www.luminafoundation.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: