Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMunna, Afzal Sayed
TitelCOVID-19 and Sustainability in Higher Education: Reflective Review
Quelle2 (2021) 1, S.1-4 (4 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Munna, Afzal Sayed)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2722-0249
SchlagwörterHigher Education; COVID-19; Pandemics; Sustainability; Life Style; Quality of Life; Universities; Foreign Countries; Federal Aid; Educational Finance; School Community Relationship; United Kingdom
AbstractSustainability is a lifestyle designed for permanence. Sustainability is the comparatively simpler idea, which can be explained in purely descriptive terms as the capacity of any given system to exist and reproduce on a long-term basis. The development adds a value judgment by implying the desired evolution of human society. Sustainability in Higher Education calls us to new sets of relationships-with our students, with each other, with what we learn, and with ourselves. In this reflective review the researcher has attempted to reveal some common facts relating to COVID-19 and sustainability in the higher education. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: