Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED); Regional Educational Laboratory Central (ED); Marzano Research
TitelHow Nebraska Teachers Use and Perceive Summative, Interim, and Formative Data. Appendixes. REL 2021-054
Quelle(2021), (54 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Elementary School Teachers; Secondary School Teachers; Data Use; Teacher Attitudes; Summative Evaluation; Formative Evaluation; Student Evaluation; Principals; Teaching Experience; Individual Differences; Self Efficacy; Educational Attainment; Educational Assessment; Administrator Attitudes; Progress Monitoring; Research Methodology; Nebraska
AbstractThese are the appendixes for the report, "How Nebraska Teachers Use and Perceive Summative, Interim, and Formative Data." This document presents additional information about the study topic: teachers' data use. It begins with a description of the conceptual framework and supporting literature for the scales in the Teacher Data Use Survey (TDUS; Wayman et al., 2016), which the Nebraska Department of Education (NDE) administered to teachers and principals in March 2019. It then presents literature on teacher and school characteristics that were of interest to NDE as possible factors associated with teachers' data use. Five appendixes are included in the document: (1) About the study; (2) Methods; (3) Supporting analysis; (4) Other analyses; (5) Teacher and principal versions of the Teacher Data Use Survey. [For the full report, see ED610179; for the study brief, see ED610183; for the study snapshot, see ED610184.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Central. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/central/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: