Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED); Regional Educational Laboratory Southeast (ED); Florida State University
TitelDistrict Changes in Student Achievement and Local Practice under Georgia's District and School Flexibility Policy. Appendixes. REL 2021-051
Quelle(2020), (34 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Educational Policy; School Districts; Accountability; Performance Contracts; Educational Innovation; Achievement Gains; Charter Schools; Reading Achievement; Mathematics Achievement; Language Arts; Academic Achievement; Urban Schools; Suburban Schools; Rural Schools; Elementary Secondary Education; Algebra; Rural Urban Differences; Time; Adoption (Ideas); College Readiness; Career Readiness; Dual Enrollment; Nontraditional Education; Scheduling; Formative Evaluation; Early Intervention; Teacher Certification; Teaching Conditions; Teacher Recruitment; Teacher Student Ratio; Class Size; School Schedules; Faculty Development; Teacher Salaries; Educational Finance; State Aid; Federal Aid; Human Resources; Program Effectiveness; Family Involvement; Discipline; Educational Environment; Online Courses; Blended Learning; Safety; Individualized Instruction; State Legislation; Georgia
AbstractThese are the appendixes for the report, "District Changes in Student Achievement and Local Practice under Georgia's District and School Flexibility Policy." Five appendixes are included in the document: (1) About the study; (2) Data and methods; (3) Supporting analysis; (4) Survey instrument; and (5) Interview protocol. [For the full report, see ED609818; for the study snapshot, see ED609824.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Southeast. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/southeast/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: