Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWesley, Alexa; Parnell, Amelia; Askin, Jacalyn
InstitutionNASPA - Student Affairs Administrators in Higher Education
TitelCost-Saving Innovations: Lessons Learned from Three Campus Models
Quelle(2020), (24 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigher Education; Cost Effectiveness; Professional Associations; Student Personnel Workers; Student Personnel Services; Decision Making; Teaching Methods; Educational Innovation; Advisory Committees; Online Courses; Experiential Learning; Virtual Classrooms; Dormitories; Costs; Educational Finance; Paying for College; College Students; Program Descriptions; Barriers; Models; Scaling; Institutional Characteristics; Computer Simulation; College Faculty; Instructional Design; Program Administration; Distance Education; Delivery Systems; Academic Support Services; Arizona; Oklahoma; Texas (San Antonio)
AbstractHigher education is deploying a range of innovative strategies in response to rising costs and financial challenges. This report presents findings from a NASPA [National Association of Student Personnel Administrators] study on cost-saving initiatives at three institutions. Each institution aimed to creatively address different areas affecting student affordability, including the delivery of distance education, pedagogy, and support services. Insights into key decisions and business models are discussed. The programs examined have promising implications for the future of cost savings and innovation in higher education. (As Provided).
AnmerkungenNASPA - Student Affairs Administrators in Higher Education. 111 K Street NE, 10th Floor, Washington, DC 20002. Tel: 202-265-7500; Fax: 202-797-1157; Web site: http://www.naspa.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: