Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcIntosh, Kent; Sugai, George; Simonsen, Brandi
InstitutionCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS)
TitelDitch the Clip! Why Clip Charts Are Not a PBIS Practice and What to Do Instead
Quelle(2020), (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Charts; Instructional Materials; Positive Behavior Supports; Educational Strategies; Classroom Environment; Feedback (Response); Program Effectiveness; Labeling (of Persons); Student Evaluation; Intervention; Emotional Development
AbstractClip charts have been a common classroom strategy for many years. Once considered an effective tool for displaying behavioral progress and adherence to classroom rules, they may not be as helpful as once thought. In this practice brief, we describe how such strategies are inconsistent with a PBIS [Positive Behavioral Interventions and Supports] approach and, more importantly, can be harmful. We also provide alternative strategies that are evidence based and more likely to improve student behavior while promoting a safe, positive classroom. (As Provided).
AnmerkungenCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports. e-mail: support@pbis.org; Web site: https://www.pbis.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: