Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED)
TitelNAEP 2019-2020 Facts for Teachers
Quelle(2020), (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterNational Competency Tests; Computer Assisted Testing; Grade 4; Grade 8; Technology Uses in Education; Student Evaluation; Academic Achievement; Writing Achievement; Reading Achievement; Mathematics Achievement; History Instruction; Geography Instruction; Civics; Engineering; Gender Differences; Grade 12; Science Achievement; Racial Differences; Ethnicity; Student Attitudes; Achievement Gap; National Assessment of Educational Progress
AbstractThe National Assessment of Educational Progress (NAEP), first administered in 1969, is the largest nationally representative and continuing assessment of what the nation's students know and can do in various subjects such as civics, geography, mathematics, reading, science, U.S. history, and writing. The results of NAEP are released as The Nation's Report Card. NAEP is a congressionally mandated project administered by the National Center for Education Statistics (NCES), within the U.S. Department of Education and the Institute of Education Sciences. While states have their own unique assessments with different content standards, the same NAEP assessment is administered in every state, providing a common measure of student achievement. This brief document highlights the NAEP 2019-2020 assessment program, teachers as essential partners in NAEP, and recent NAEP results. [For "NAEP 2018 Facts for Teachers," see ED608508.] (ERIC).
AnmerkungenNational Assessment of Educational Progress (NAEP). Assessment Division, 8th Floor, 1990 K Street NW, Washington, DC 20006. Tel: 202-502-7400; Fax: 202-502-7440; Web site: http://nces.ed.gov/nationsreportcard/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: