Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJu, Song; Zhou, Guojing; Barnes, Tiffany; Chi, Min
TitelPick the Moment: Identifying Critical Pedagogical Decisions Using Long-Short Term Rewards
[Konferenzbericht] Paper presented at the International Conference on Educational Data Mining (EDM) (13th, Online, Jul 10-13, 2020).
Quelle(2020), (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDecision Making; Reinforcement; Artificial Intelligence; Man Machine Systems; Intelligent Tutoring Systems; Computer Simulation; Computer Games; Educational Technology
AbstractIdentifying critical decisions is one of the most challenging decision-making problems in real-world applications. In this work, we propose a novel Reinforcement Learning (RL) based Long-Short Term Rewards (LSTR) framework for critical decisions identification. RL is a machine learning area concerning with inducing effective decision-making policies, following which result in the maximum cumulative "reward." Many RL algorithms find the optimal policy via estimating the optimal Q-values, which specify the maximum cumulative reward the agent can receive. In our LSTR framework, the "long term" rewards are defined as "Q-values" and the "short term" rewards are determined by the "reward function." Experiments on a synthetic GridWorld game and real-world Intelligent Tutoring System datasets show that the proposed LSTR framework indeed identifies the critical decisions in the sequences. Furthermore, our results show that carrying out the critical decisions alone is as effective as a fully-executed policy. [For the full proceedings, see ED607784.] (As Provided).
AnmerkungenInternational Educational Data Mining Society. e-mail: admin@educationaldatamining.org; Web site: http://www.educationaldatamining.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: