Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKarten, Toby J.; Murawski, Wendy W.
InstitutionASCD
TitelCo-Teaching Do's, Don'ts, and Do Betters
Quelle(2020), (194 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-4166-2918-4
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Team Teaching; Teacher Collaboration; Inclusion; Regular and Special Education Relationship; Teacher Role; Cooperative Planning; Student Evaluation; Student Needs; Intervention; Behavior Modification
AbstractCo-teaching has been increasingly adopted to support students in the general education classroom. After 20 years of field testing, we know what works--and what doesn't. In this practical guide, co-teaching and inclusion experts Toby J. Karten and Wendy W. Murawski detail the best practices for successful co-teaching and ways to troubleshoot common pitfalls. This book addresses the do's, don'ts, and do betters of: (1) The co-teaching relationship and collaborative roles; (2) Co-planning instruction and assessment; (3) Co-teaching in action; (4) Academic and behavioral supports and interventions; and (5) Collaborative reflections, improvements, and celebrations. Readers will gain valuable insights on what to start doing, what to stop doing, and how to improve their co-teaching practices to better reach all students. (As Provided).
AnmerkungenASCD. 1703 North Beauregard Street, Alexandria, VA 22311-1714. Tel: 800-933-2723; Tel: 703-578-9600; Fax: 703-575-5400; Web site: http://www.ascd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: