Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFletcher, Carla; Webster, Jeff; Di, Wenhua
InstitutionTrellis Company
TitelPLUS Borrowing in Texas: Repayment Expectations, Experience, and Hindsight by Minority-Serving Institution Status
Quelle(2020), (44 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMinority Group Students; College Students; Parents; Educational Finance; Knowledge Level; Student Financial Aid; Age Differences; Institutional Characteristics; Loan Repayment; Retirement; Parent Financial Contribution; Money Management; Family Income; Paying for College; Costs; Federal Legislation; Student Loan Programs; Minority Groups; Loan Default; Federal Aid; Texas
AbstractTo provide greater understanding, Trellis Research recently conducted a mixed-methods, outcomes-based study of parent PLUS borrowers in Texas. The study, "PLUS Borrowing in Texas: Repayment Expectations, Experience, and Hindsight by Minority-Serving Institution Status," provides a rare look into the repayment behavior of Parent PLUS borrowers of both MSI [minority serving institutions] and non-MSI students, shedding light on the borrowers' goals and financial trade-offs concerning saving, major purchases, and retirement. The study also focuses on both the level of knowledge they possess about the PLUS loan and the differences between their initial expectations and the actual amount of the debt. (As Provided).
AnmerkungenTrellis Company. 301 Sundance Parkway, Round Rock, TX 78681. Tel: 800-252-9743; e-mail: communications@trelliscompany.org. Web site: http://www.trelliscompany.org/about-trellis/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: