Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTuma, Andrea Prado; Doan, Sy; Lawrence, Rebecca Ann; Henry, Daniella; Kaufman, Julia H.; Setodji, Claude Messan; Grant, David; Young, Christopher J.
InstitutionRAND Education and Labor
TitelAmerican Instructional Resources Surveys: 2019 Technical Documentation and Survey Results. Research Report. RR-4402-BMGF/SFF/OFF
Quelle(2020), (60 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Educational Resources; Language Arts; Mathematics Instruction; Science Instruction; Elementary Secondary Education; Principals; Elementary School Teachers; Middle School Teachers; High School Teachers; Elementary Schools; Middle Schools; High Schools; Institutional Characteristics; Student Characteristics; Teacher Characteristics; Surveys; Curriculum; Educational Technology; Technology Uses in Education; Administrator Role; Learner Engagement; Feedback (Response); Academic Standards; Alignment (Education); Professional Development; Teacher Education Programs; Knowledge Base for Teaching; Teacher Attitudes; School Culture; California; Delaware; Florida; Louisiana; Massachusetts; Mississippi; Nebraska; New Mexico; New York; Rhode Island; Tennessee; Wisconsin
AbstractThis technical report provides information about the sample, survey instrument, and resultant data for the American Instructional Resources Surveys (AIRS) that were administered to principals and teachers in spring 2019 via RAND's American Educator Panels. The AIRS focused on instructional resources used and supported in English language arts, mathematics, and science K-12 classrooms across the United States. Follow up RAND reports will provide key findings and recommendations to inform policy and practice related to use of instructional resources. (As Provided).
AnmerkungenRAND Corporation. P.O. Box 2138, Santa Monica, CA 90407-2138. Tel: 877-584-8642; Tel: 310-451-7002; Fax: 412-802-4981; e-mail: order@rand.org; Web site: http://www.rand.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: