Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKezar, Adrianna
InstitutionUniversity of Southern California, Pullias Center for Higher Education; American Council on Education
TitelCreating a Diverse Student Success Infrastructure: The Key to Catalyzing Cultural Change for Today's Student
Quelle(2019), (22 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigher Education; Student Diversity; Student Needs; Success; College Environment; Institutional Characteristics; Educational Change; School Policy; School Culture; Educational Practices; Values; Governance; Systems Approach; Accountability; Educational Improvement; Responsibility; Participative Decision Making; Planning; Educational Finance; Research; Information Technology; Educational Facilities; Incentives; Rewards; Human Resources; Maryland (Baltimore)
AbstractThis report presents an innovative approach for higher education institutions to better support students from diverse backgrounds. It explores how colleges and universities can fulfill a student success agenda through the creation of a diverse infrastructure that enables the overall institution to effectively mobilize to serve diverse student populations. The report defines and discusses the importance of creating this diverse student success infrastructure as a platform to drive and facilitate on-going change. [Foreword by Lorelle L. Espinosa.] (As Provided).
AnmerkungenPullias Center for Higher Education. University of Southern California Rossier School of Education, Waite Phillips Hall Room 701, 3470 Trousdale Parkway, Los Angeles, CA 90089. Tel: 213-740-7218; Fax: 213-740-3889; e-mail: pullias@usc.edu; Web site: http://pullias.usc.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: