Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPaufler, Noelle Angeline; Amrein-Beardsley, Audrey
TitelScholars in the Public Forum: Increasing Online Access to Research, Informing Policy, and Improving Practice
Quelle(2017), (30 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAccess to Information; Educational Research; Information Dissemination; Web Sites; Educational Researchers; Interviews; Educational Practices; Educational Policy; Influences
AbstractIn response to the call for a unique subdiscipline, education informatics, "Inside the Academy" models the innovative use of technology to transmit educational research beyond academia. The website is a platform-based online educational historiography that chronicles and archives the personal and professional journeys of esteemed members of the education academy through engaging and inspiring video interviews. In this study, researchers conducted an in-depth qualitative analysis of the 21 honorees' interview data thus far interviewed. Analyses revealed increasing evidence that "Inside the Academy" is a useful research tool helping to expand interest in the profession, provide opportunities for educational researchers and scholars to engage the public, and promote access to research-based information about contemporary educational issues, policies, theories, and beliefs. (As Provided).
AnmerkungenAERA Online Paper Repository. Available from: American Educational Research Association. 1430 K Street NW Suite 1200, Washington, DC 20005. Tel: 202-238-3200; Fax: 202-238-3250; e-mail: subscriptions@aera.net; Web site: http://www.aera.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: