Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMiller, Rachelle; Wake, Donna; Whittingham, Jeff
TitelProgram Evaluation of the A+ Schools Model: Year 2 Results
Quelle(2017), (16 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterProgram Evaluation; Teacher Behavior; Teaching Methods; Models; Program Implementation; Art Education; Integrated Curriculum; Coaching (Performance); Behavior Change; Teacher Effectiveness; Success; Elementary School Teachers; Interdisciplinary Approach; Faculty Development; Arkansas
AbstractThe purpose of this study was to compare differences in teachers' instructional behaviors during Year 2 implementation of the A+ Model of arts integration. Forty-six (i.e., 23 control, 23 experimental) randomly selected teachers from six school sites (i.e., 3 control, 3 experimental) were observed over a two year period. In addition, six teachers participated in a peer coaching project during year 2. A two-way mixed ANOVA assessed differences in control and treatment teachers and resulted in a significant interaction between group and time. Descriptive statistics indicated change in teacher instructional behaviors after an eight-week peer coaching project, showing growth in all eight essentials. Findings from semi-structured interviews showed that teachers experienced success and infrastructure obstacles during the peer coaching project. (As Provided).
AnmerkungenAERA Online Paper Repository. Available from: American Educational Research Association. 1430 K Street NW Suite 1200, Washington, DC 20005. Tel: 202-238-3200; Fax: 202-238-3250; e-mail: subscriptions@aera.net; Web site: http://www.aera.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: