Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inZipf, Jessica
TitelA Deep Linguistic Computer-Assisted Language Learning Game for Italian
Quelle(2019), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Zipf, Jessica)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterItalian; Computer Assisted Instruction; Educational Technology; Second Language Learning; Grammar; Educational Games
AbstractThis paper describes the initial stages of a project which seeks to develop a language learning game for Italian running a deep linguistic grammar at its backend for fine-grained error detection. The grammar is designed within the grammatical framework of Lexical Functional Grammar (LFG). The project aims to bring together work from different fields by combining strategies from computational linguistics with theoretical insights from Second Language Acquisition (SLA) and components from computer gaming. [For the complete volume, "New Educational Landscapes: Innovative Perspectives in Language Learning and Technology," see ED596359.] (As Provided).
AnmerkungenResearch-publishing.net. La Grange des Noyes, 25110 Voillans, France. e-mail: info@research-publishing.net; Web site: http://research-publishing.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: