Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFriedrich, Lisa Jeanne
TitelAddressing Postsecondary Classroom Student Behaviors Typical of Autism Spectrum Disorders
Quelle(2016), (17 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Students; College Faculty; Teacher Attitudes; Autism; Pervasive Developmental Disorders; Interpersonal Relationship; Behavior Problems; Symptoms (Individual Disorders); Attention; Emotional Response; Student Behavior; Teacher Behavior
AbstractIncreasingly faculty find themselves in the postsecondary classroom with students who display behaviors typical of Autism Spectrum Disorders (ASD). I designed and distributed a mixed methods electronic survey to discover faculty perceptions of a list of eleven particular behaviors that may create challenges: no eye contact, extended eye contact, repetition of words, questioning, odd vocal tone, head on desk, no notes, no recognition, not answering, not switching topics, repetitious body gestures. Participants (N = 165) represented an 18% response rate of total faculty from a mid-western public research university. Based upon responses, I identified behaviors that consistently attracted the most attention, elicited the most negative attitudes, responses, and actions. Theory, discussion, and best practices present options for addressing challenges. (As Provided).
AnmerkungenAERA Online Paper Repository. Available from: American Educational Research Association. 1430 K Street NW Suite 1200, Washington, DC 20005. Tel: 202-238-3200; Fax: 202-238-3250; e-mail: subscriptions@aera.net; Web site: http://www.aera.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: