Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGomez, Celia J.; Cannon, Jill S.; Whitaker, Anamarie; Karoly, Lynn A.
InstitutionRAND Education; RAND Labor and Population
TitelBig Lift Participation and School Entry Indicators: Findings for the 2016-2017 Kindergarten Class--Technical Appendix
Quelle(2017), (21 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterKindergarten; School Readiness; Preschool Education; Emergent Literacy; Family Involvement; Summer Programs; Reading Programs; Early Childhood Education; Early Reading; Student Characteristics; Age Differences; Gender Differences; Racial Differences; Language Usage; Parents; Individual Characteristics; Reading Habits; Family Income; Parent Background; Educational Attainment; California
AbstractThis appendix provides additional details on the underlying data, statistical models, and results presented in the main report. We first describe how we created each control and outcome variable and its source (e.g., parent report), followed by an overview of the logistic regression models employed, and then provide the full set of results from all models in a series of tables (Tables TA.4--TA.7). We also provide information on missing data (Table TA.1) and additional information on program participation not presented in the full text (Tables TA.2 and TA.3). [This report was commissioned by The Big Lift along with the Silicon Valley Community Foundation with funding from the County of San Mateo. For the main report, see ED595013.] (As Provided).
AnmerkungenRAND Corporation. P.O. Box 2138, Santa Monica, CA 90407-2138. Tel: 877-584-8642; Tel: 310-451-7002; Fax: 412-802-4981; e-mail: order@rand.org; Web site: http://www.rand.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: