Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWorth, Jack; Lynch, Sarah; Hilary, Jude; Rennie, Connie; Andrade, Joana
InstitutionNational Foundation for Educational Research (NFER) (United Kingdom)
TitelTeacher Workforce Dynamics in England: Nurturing, Supporting and Valuing Teachers
Quelle(2018), (139 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-9110-3982-2
SchlagwörterForeign Countries; Teacher Persistence; Faculty Mobility; Elementary School Teachers; Secondary School Teachers; Teacher Characteristics; Teaching Load; Job Satisfaction; Part Time Faculty; Teacher Salaries; Charter Schools; School Effectiveness; Achievement Rating; Urban Schools; Nurses; Police; Age; Teaching Experience; Teacher Supply and Demand; Stopouts; United Kingdom (England); United Kingdom (London)
AbstractWith rising pupil numbers, shortfalls in the number of trainee teachers and an increasing proportion of teachers leaving the profession, retaining teachers who are already in the profession is vital for managing the current and future supply of teachers. This report draws out a number of key factors impacting on teacher retention and makes recommendations for policy makers and school leaders to help respond to these challenges. (As Provided).
AnmerkungenNational Foundation for Educational Research. The Mere, Upton Park, Slough, Berkshire, SL1 2DQ, UK. Tel: +44-1753-574123; Fax: +44-1753-637280; e-mail: enquiries@nfer.ac.uk; Web site: http://www.nfer.ac.uk
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: