Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCatt, Andrew D.; Shaw, Michael
InstitutionEdChoice
TitelExploring New Hampshire's Private Education Sector. EdChoice Brief. [School Survey Series]
Quelle(2018), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Private Schools; Elementary Secondary Education; Access to Education; Money Management; School Role; State Legislation; Educational Finance; Tax Credits; Scholarships; State Regulation; Geographic Regions; Tuition; Fees; Instructional Program Divisions; Student Financial Aid; Enrollment; Special Needs Students; Standardized Tests; Cognitive Tests; College Entrance Examinations; Achievement Tests; Institutional Characteristics; High Schools; Aptitude Tests; New Hampshire; Cognitive Abilities Test; SAT (College Admission Test); TerraNova Multiple Assessments; Iowa Tests of Basic Skills; Preliminary Scholastic Aptitude Test
AbstractThis brief is the 10th entry in the "School Survey Series." This brief synthesizes information about New Hampshire's private schools from a survey conducted by EdChoice. These survey data--which include New Hampshire's private schools' open seats, tuition and fees, regulatory concerns, and interest in educational choice programs--paint a clearer picture of the state's private school landscape. Key findings include: (1) New Hampshire private schools have room for more students; (2) New Hampshire private schools are more affordable than one might think; (3) Most new Hampshire private schools will help families make up the difference; and (4) Not enough New Hampshire private schools know about educational choice programs. (ERIC).
AnmerkungenEdChoice. 111 Monument Circle Suite 2650, Indianapolis, IN 46204. Tel: 317-681-0745; e-mail: info@edchoice.org; Web site: http://www.edchoice.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: