Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOregon Department of Education
TitelAmerican Indian/Alaska Native Students in Oregon: A Review of Key Indicators
Quelle(2017), (26 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; American Indian Students; Alaska Natives; American Indian Education; Public Education; Demography; Student Characteristics; Academic Achievement; Vocational Education; Geographic Location; Economically Disadvantaged; Low Income Students; Disabilities; Special Education; Student Evaluation; Language Arts; Mathematics Achievement; Grade 8; Language Proficiency; English Language Learners; Attendance Patterns; Discipline Problems; Suspension; Expulsion; Graduation Rate; Postsecondary Education; Reading Achievement; Oregon; National Assessment of Educational Progress
AbstractThe American Indian/Alaska Native Students in Oregon report has been prepared by the Office of Accountability, Research and Information Services for the Advisor to the Deputy Superintendent of Public Instruction on Indian Education. It is being made available to the public and interested stakeholders to further conversations about improving outcomes for Oregon's Native student population. Part A of this report looks at the demographics of American Indian/Alaska Native students in Oregon. Part B of this report focuses on assessment achievement results for American Indian and Alaska Native students in Oregon. Part C looks at outcomes for American Indian/Alaska Native Students in Oregon. Part D provides an overview of the performance and outcomes of American Indian/Alaska Native students determined to be Career and Technical Education (CTE) Concentrators. (ERIC).
AnmerkungenOregon Department of Education. 255 Capitol Street NE, Salem, OR 97310-0203. Tel: 503-947-5600; Fax: 503-378-5156; Web site: https://www.oregon.gov/ode/reports-and-data/Pages/default.aspx
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: