Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWeber, Jennifer
InstitutionNorth Dakota University System
Titel2017 Fall Enrollment Report. Daring to Be Great: The NDUS Edge
Quelle(2017), (23 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Enrollment; Enrollment Rate; Enrollment Trends; State Universities; Access to Education; Institutional Mission; State Boards of Education; Educational Policy; State Policy; Full Time Equivalency; Part Time Students; College Bound Students; College Freshmen; College Transfer Students; College Credits; Electronic Learning; Delivery Systems; Undergraduate Students; Place of Residence; Age Differences; Racial Composition; Two Year Colleges; Research Universities; Counties; High School Students; Academic Degrees; Tuition; College Programs; Full Time Students; North Dakota
AbstractTo improve student access and success in North Dakota University System (NDUS) institutions, the State Board of Higher Education has implemented enrollment policies that better reflect the differentiated missions of research universities, regional universities, and community colleges. This report addresses the transition in policy by grouping data by institutional mission. As required by the North Dakota State Board of Higher Education, this enrollment report includes all degree credit enrollments for all NDUS institutions and is consistent with protocols implemented by the Integrated Postsecondary Education Data System. (ERIC).
AnmerkungenNorth Dakota University System. 600 East Boulevard Avenue Department 215, Bismarck, ND 58505-0230. Tel: 701-328-2960; Fax: 701-328-2961; e-mail: ndus.office@ndus.nodak.edu; Web site: http://www.ndus.nodak.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: