Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMontana Office of Public Instruction
TitelNative American Trend Analysis. 2017 Montana Youth Risk Behavior Survey
Quelle(2017), (31 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Health Behavior; High School Students; Risk; State Surveys; American Indian Students; Trend Analysis; Safety; Violence; Bullying; Suicide; Smoking; Drinking; Drug Abuse; Sexuality; Dietetics; Body Weight; Food; Nutrition; Physical Activity Level; Physical Activities; Physical Education; Athletics; Dental Health; Diseases; Sleep; Grades (Scholastic); Computer Use; Special Education; Montana; Youth Risk Behavior Survey
AbstractThe purpose of the Youth Risk Behavior Survey (YRBS) is to assist educators and health professionals in determining the prevalence of health-risk behaviors among youth. This report analyzes trends among Native American youth from the Montana YRBS years 2011-2017. Seven sections focus on: (1) Unintentional Injuries and Violence (safety, violence-related behaviors, bullying, and suicide ideation); (2) Tobacco (cigarette smoking, electronic vapor products, and other tobacco products); (3) Alcohol and Other Drugs (alcohol, marijuana, and other drugs); (4) Sexual Behaviors; (5) Dietary Behaviors (body weight, fruit and fruit juices, vegetables, beverages, and breakfast); (6) Physical Inactivity (60 minutes physical activity, screen time, and physical education and sports); and (7) Other Health-Related Topics (dental health, asthma, sleep, grades, indoor tanning devices, and help from resources teachers, speech therapists or other special education teachers). Results compare Native American students to Montana students overall in the YRBS. (ERIC).
AnmerkungenMontana Office of Public Instruction. P.O. Box 202501, Helena, MT 59620-2501. Tel: 888-231-9393; Tel: 406-444-3095; Web site: http://opi.mt.gov
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: