Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGoodman, Madeline J.; Sands, Anita M.; Coley, Richard J.
InstitutionEducational Testing Service (ETS)
TitelAmerica's Skills Challenge: Millennials and the Future
Quelle(2015), (67 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterYoung Adults; Late Adolescents; International Assessment; Educational Attainment; Literacy; Numeracy; Problem Solving; Parent Background; Socioeconomic Status; Immigrants; Race; Ethnicity; Foreign Countries; Technological Literacy; United States; Australia; Austria; Canada; Czech Republic; Denmark; United Kingdom (England); United Kingdom (Northern Ireland); Estonia; Finland; Belgium; France; Germany; Italy; Japan; Netherlands; Norway; Poland; South Korea; Slovakia; Spain; Sweden
AbstractRecent research reveals an apparent paradox for U.S. millennials (born after 1980, ages 16-34): while they may be on track to be our most educated generation ever, they consistently score below many of their international peers in literacy, numeracy and problem solving in technology-rich environments. Equally troubling is that these findings represent a decrease in literacy and numeracy skills when compared to results from previous years of U.S. adult surveys. As a country, simply providing more education may not be the answer. There needs to be a greater focus on skills -- not just educational attainment -- or we are likely to experience adverse consequences that could undermine the fabric of our democracy and community. This vital new report sheds light on the growing inequality of opportunity in the United States and the impact this has on both skills acquisition and outcomes for both current and future generations. (As Provided).
AnmerkungenEducational Testing Service. Rosedale Road Mailstop 19R, Princeton, NJ 08541-0001. Tel: 609-921-9000; Fax: 609-734-5410; Web site: http://www.ets.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: