Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenDow, Daphne (Mitarb.)
InstitutionUniversity of North Carolina General Administration (UNC-GA)
TitelStatistical Abstract of Higher Education in North Carolina, 2014-15. Research Report 1-14
Quelle(2015), (198 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Higher Education; Enrollment Trends; Undergraduate Students; College Transfer Students; Academic Degrees; College Faculty; Library Services; Costs; College Admission; Student Financial Aid; College Housing; Gender Differences; Age Differences; Institutional Characteristics; Student Characteristics; Place of Residence; Summer Schools; Racial Differences; Ethnicity; Operating Expenses; College Freshmen; College Entrance Examinations; Scholarships; Dormitories; Foreign Countries; North Carolina; SAT (College Admission Test)
AbstractThis abstract covers the breadth of higher education activities in North Carolina in their quantitative aspect, from simple counts of enrollment and degrees conferred to complex analyses of the flow of student transfers among institutions. Collected and published annually, this wide range of information should be useful to members of the public and to planners and educators in educational institutions and government agencies. It is hoped that the information will aid in the more effective use of resources allocated to higher education. The data in this abstract represent both past and current (2014-15 academic year) information. [For the 2013-2014 abstract, see ED586050.] (ERIC).
AnmerkungenUniversity of North Carolina General Administration. 910 Raleigh Road, P.O. Box 2688, Chapel Hill, NC 27515-2688. Tel: 919-966-3561; Fax: 919-966-3829; Web site: http://www.northcarolina.edu/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: