Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHauk, Shandy; Matlen, Bryan; Thomas, Larry
TitelExploration of the Factors That Support Learning: Web-Based Activity and Testing Systems in Community College Algebra [Contributed Report]
[Konferenzbericht] Paper presented at the Annual Conference on Research in Undergraduate Mathematics Education (20th, San Diego, CA, 2017).
Quelle(2017), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCommunity Colleges; Algebra; Web Based Instruction; Randomized Controlled Trials; Performance Factors; Elementary School Curriculum; Usability; Models; Fidelity; Diagnostic Tests; Scoring Rubrics; Intelligent Tutoring Systems; Adaptive Testing; Intervention; Instructional Effectiveness
AbstractA variety of computerized interactive learning platforms exist. Most include instructional supports in the form of problem sets. Feedback to users ranges from a single word like "Correct!" to offers of hints and partially- to fully-worked examples. Behind-the-scenes design of systems varies as well--from static dictionaries of problems to "intelligent" and responsive programming that adapts assignments to users' demonstrated skills within the computerized environment. This report presents background on digital learning contexts and early results of a cluster-randomized controlled trial study in community college elementary algebra classes where the intervention was a particular type of web-based activity and testing system. [This paper was published in: Weinberg, A., Rasmussen, C., Rabin, J., Wawro, M., and Brown, S. (Eds.), "Proceedings of the 20th Annual Conference on Research in Undergraduate Mathematics Education," p638-645. San Diego, CA (2017).] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: