Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRosanbalm, K. D.; Murray, D. W.
InstitutionAdministration for Children and Families (DHHS), Office of Planning, Research & Evaluation; Duke University, Center for Child and Family Policy; University of North Carolina at Chapel Hill, FPG Child Development Institute
TitelPromoting Self-Regulation in the First Five Years: A Practice Brief. OPRE Brief 2017-79
Quelle(2017), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEarly Childhood Education; Self Management; Guidelines; Child Development; Literature Reviews; Well Being; Intervention; Educational Practices; Relevance (Education); Child Psychology
AbstractEarly childhood is a period of rapid brain development that paves the way for growth of self-regulation skills. This brief builds on reviews of the theoretical and intervention literature to provide early childhood leaders such as program administrators with guidelines for promoting self-regulation development in children aged birth through 5 years, both programmatically and through supportive environmental contexts. The brief is based on work conducted by the Duke Center for Child and Family Policy for the Administration for Children and Families (ACF), described in a series of four reports referenced throughout the brief, which can be accessed online at https://www.acf.hhs.gov/opre/research/project/toxic-stress-and-self-regulation-reports. (As Provided).
AnmerkungenAdministration for Children & Families. US Department of Health and Human Services, 370 L'Enfant Promenade SW, Washington, DC 20447. Web site: http://www.acf.hhs.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: