Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHeslop, Joanne
InstitutionMinistry of Advanced Education (British Columbia), Student Transitions Project
TitelAn Annual Research Update on the First Transitions of B.C. Grade 12 Graduates into B.C. Public Post-Secondary Education. STP Research Results
Quelle(2017), (34 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Annual Reports; Postsecondary Education; Transitional Programs; Kindergarten; Enrollment Rate; Credentials; Student Mobility; Success; Research Reports; High School Graduates; College Bound Students; Academic Persistence; Qualifications; High School Equivalency Programs; Institutional Characteristics; Grade Point Average; Language Arts; English; Geographic Distribution; Stopouts; Trend Analysis; Bachelors Degrees; College Graduates; Demography; Student Characteristics; Foreign Countries; Grade 12; Canada
AbstractEvery year, the Student Transitions Project (STP) collects post-secondary enrollment and credential completion data from the twenty-five British Columbia (B.C.) public post-secondary institutions and links this data to secondary enrollment information via encrypted personal education numbers (PENs). Now comprising fourteen full years of post-secondary information, the STP data is used for tracking student transitions, student mobility and student success. This report summarizes the latest research findings on the first transitions of B.C. grade 12 graduates entering B.C. public post-secondary education. (ERIC).
AnmerkungenStudent Transitions Project. Available from: Ministry of Advanced Education. PO Box 9154 Stn Prov Govt, Victoria BC V8W 9H1. Tel: 250-387-3525; Web site: https://www2.gov.bc.ca/gov/content/education-training/post-secondary-education/data-research/student-transitions-project
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: