Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOffice of English Language Acquisition (OELA) (ED)
TitelEnglish Learners (ELs): Absenteeism, Retention, and Suspension. Fast Facts
Quelle(2017), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; English Language Learners; English (Second Language); Attendance Patterns; Grade Repetition; Suspension; Instructional Program Divisions; Elementary Secondary Education; Public Schools; School Districts; Preschool Children; Elementary School Students; Middle School Students; High School Students
AbstractThe Office of English Language Acquisition (OELA) has synthesized key data on English learners (ELs) into two-page PDF sheets, by topic, with graphics, plus key contacts. This document presents highlights relating to English learners and absenteeism, retention, and suspension for school year (SY) 2013-2014. The topics for this report include: (1) Percentage of ELs and non-ELs chronically absent, all grade levels; (2) Percentages of ELs and non-ELs chronically absent, by grade level; (3) Percentages of ELs and non-ELs chronically absent in high school (grades 9-12); (4) Percentages of ELs and non-ELs enrolled and retained in high school (grades 9-12); and (5) Percentage of ELs and non-ELs enrolled and receiving out-of-school suspensions. This fact sheet uses data from the 2013--14 Civil Rights Data Collection (CRDC). CRDC is a survey of all public schools and school districts in the United States. (ERIC).
AnmerkungenOffice of English Language Acquisition, US Department of Education. 400 Maryland Ave SW, Washington, DC 20202. Tel: 877-424-1616; e-mail: edpubs@edpubs.ed.gov; Web site: http://www2.ed.gov/about/offices/list/oela/index.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: