Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAssociation of Governing Boards of Universities and Colleges
TitelThe Business of Higher Education. The Guardians Initiative: Reclaiming the Public Trust
Quelle(2017), (20 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigher Education; Trust Responsibility (Government); Trust (Psychology); Undergraduate Study; Institutional Mission; Role of Education; Models; Governance; College Administration; Educational Demand; Educational Benefits; Salary Wage Differentials; Fees; Cost Indexes; Cost Effectiveness; Performance Factors; Student Costs; Paying for College; Bachelors Degrees; Associate Degrees; Two Year Colleges
AbstractThis report is first in a series of informational briefings developed as part of "The Guardians Initiative: Reclaiming the Public Trust," an effort to educate and engage trustees as advocates on key issues in higher education. While the tone of public criticism of higher education has sharpened, public understanding about the sector's legitimate challenges and contributions is often lacking. Board members have an important role to play in improving the level of public discourse. In this first briefing, the Association of Governing Boards of Universities and Colleges (AGB) examines the prevailing business model in higher education, with emphasis on undergraduate education in four-year colleges and universities. A list of resources is included. (ERIC).
AnmerkungenAssociation of Governing Boards of Universities and Colleges. 1133 20th Street NW Suite 300, Washington, DC 20036. Tel: 800-356-6317; Tel: 202-296-8400; Fax: 202-223-7053; Web site: http://www.agb.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: