Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSmith, Nichole D.; Duprey, Michael A.
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED); RTI International
Titel2015 Federal Student Aid Supplement for the 1996 and 2004 Beginning Postsecondary Students Longitudinal Study Cohorts. Data File Documentation. NCES 2018-409
Quelle(2017), (86 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; College Freshmen; Student Financial Aid; Federal Aid; Student Loan Programs; Longitudinal Studies; Postsecondary Education; Loan Repayment; Undergraduate Students; Financial Aid Applicants; Data Collection; Privacy; Cohort Analysis; Weighted Scores; Statistical Analysis; Grants; Loan Default; Trend Analysis; Beginning Postsecondary Students Longitudinal Study
AbstractThe 2015 Federal Student Aid Supplement (FSA Supplement), directed by the National Center for Education Statistics (NCES) at the U.S. Department of Education (ED), is a collection of federal student loan data intended to augment the 1996/01 Beginning Postsecondary Students Longitudinal Study (BPS:96/01) and the 2004/09 Beginning Postsecondary Students Longitudinal Study (BPS:04/09). This data file documentation (DFD) report provides guidance and documentation to users of the 2015 Federal Student Aid Supplement (FSA Supplement), which contains long-term federal student aid and loan repayment information from the National Student Loan Data System (NSLDS), the U.S. Department of Education's (ED's) central repository for administering and tracking federal financial aid. This collection of administrative records augments data in the 1996 and 2004 Beginning Postsecondary Students Longitudinal Studies (BPS:96/01 and BPS:04/09). (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: