Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enShulock, Nancy; Moore, Colleen; Tan, Connie
InstitutionCalifornia State University, Institute for Higher Education Leadership & Policy
TitelA New Vision for California Higher Education: A Model Public Agenda
Quelle(2014), (32 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigher Education; Educational Change; Educational Policy; Agenda Setting; Educational Planning; Regional Planning; Change Strategies; Barriers; Educational Attainment; Achievement Gains; Population Groups; Educational Assessment; Educational Indicators; College Role; Educational Opportunities; Educational Needs; Financial Policy; Accountability; Models; Educational Objectives; State Policy; State Action; Achievement Gap; California
AbstractThis report constructs a model public agenda to address the mounting challenges facing California higher education. It is intended to inspire broad discussion potentially leading to an official public agenda for California higher education. The report describes some of the structural barriers that are preventing more dramatic progress in meeting California's needs. The model public agenda envisions region-based planning and heightened collaboration at the regional level, guided by effective state-level policy leadership. (A list of resources is included.) [For accompanying reports, "State Policy Leadership in Higher Education: Six Case Studies," see ED574483 and "Average Won't Do: Performance Trends in California Higher Education as a Foundation for Action," see ED574485.] (ERIC).
AnmerkungenInstitute for Higher Education Leadership & Policy. 6000 J Street, Tahoe Hall 3063, Sacramento, CA 95819. Tel: 916-278-3888; Fax: 916-278-3907; e-mail: IHELP@csus.edu; Web site: http://www.csus.edu/ihelp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: