Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAbbas, Andrea; Abbas, Joan; Brayman, Kira; Brennan, John; Gantogokh, Orkhon
InstitutionHigher Education Academy (HEA) (United Kingdom); London School of Economics and Political Science (England), LSE Enterprise Limited
TitelTeaching Excellence in the Disciplines: Appendices
Quelle(2016), (29 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Higher Education; Teaching Methods; Intellectual Disciplines; College Faculty; Instructional Effectiveness; Deans; Interviews; Online Surveys; Art Education; Humanities; Health Education; Medical Education; Social Work; Social Sciences; STEM Education; Teacher Characteristics; Mixed Methods Research; Teaching Styles; Teacher Competencies; Educational Quality; Literature Reviews; United Kingdom
AbstractThis document provides the appendices for the report entitled: "Teaching Excellence in the Disciplines." Based on interviews with deans from a range of UK universities, the main report produced by LSE Enterprise for the HEA, provides a snapshot of different conceptions of what constitutes good teaching practice at discipline level and exemplifies the challenges facing the architects of the Teaching Excellence Framework (TEF) and reviews the current literature base. This document contains the following appended information: (1) Methodology for selecting and analysing academic journals; (2) Disciplinary journals analysed; (3) Academic to vocational mappings; and (4) Interview schedule for senior faculty responsible for learning and teaching; (5) Information sheet and informed consent form; (6) Survey Questionnaire; and (7) Summary of statistical data. (ERIC).
AnmerkungenHigher Education Academy. York Science Park, Innovation Way, Heslington, York Y010 5BR, United Kingdom. Tel: 01904 717500; e-mail: enquiries@heacademy.ac.uk; Web site: https://www.heacademy.ac.uk/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: