Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionColleges Ontario (Canada)
TitelEmpowering Ontario: Transforming Higher Education in the 21st Century
Quelle(2012), (26 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Educational Change; Higher Education; Educational Practices; Colleges; Universities; Creativity; Innovation; Knowledge Management; Educational Objectives; Educational Quality; Educational Trends; Equal Education; Access to Education; Educational Opportunities; Transfer of Training; Technological Literacy; Apprenticeships; Experiential Learning; Productivity; Sustainability; Credits; Canada
AbstractThis paper outlines a series of transformational changes to position colleges to help achieve the vision articulated by the Ontario government in its 2012 discussion paper, "Strengthening Ontario's Centres of Creativity, Innovation and Knowledge"--namely, that "Ontario's colleges and universities will drive creativity, innovation, knowledge, and community engagement through teaching and research. They will put students first by providing the best possible learning experience for all qualified learners in an affordable and financially sustainable way, ensuring high-quality, and globally competitive outcomes for students and Ontario's creative economy." The leaders of Ontario's colleges believe that if these changes are adopted, the province will be better positioned to address the many challenges outlined in the government's position paper, which will ensure that Ontario's students and the economy are well-equipped to take on the world in the challenging environment of the future. (ERIC).
AnmerkungenColleges Ontario. 20 Bay Street Suite 1600, Toronto, Canada M5J 2N8. Tel: 647-258-7670; Fax: 647-258-7699; Web site: http://collegesontario.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: