Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMattern, Krista; Allen, Jeff
InstitutionACT, Inc.
TitelMore Information, More Informed Decisions: Why Test-Optional Policies Do "Not" Benefit Institutions or Students. ACT Insights in Education & Work
Quelle(2016), (28 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Policy; Student Diversity; College Admission; Scores; Predictor Variables; College Students; Test Bias; Minority Group Students; At Risk Students; Enrollment Trends; College Entrance Examinations; Grade Point Average; High School Students; College Readiness; Racial Differences; Ethnic Groups; Socioeconomic Status; Gender Differences; Family Income; Parent Background; Educational Attainment; ACT Assessment; SAT (College Admission Test)
AbstractIn this research report, we review commonly held beliefs about test-optional policies and practices. Focusing solely on empirical evidence, we highlight research findings that directly address the state intentions and actual outcomes of such practices. Throughout the paper, we raise concerns with test-optional policies as they pertain both to institutions as well as the students they serve. We conclude with recommendations that colleges and universities employ holistic models of education readiness and success, supported by the notion that more information about students is better than less. [For the Technical Brief to this report, "More Information, More Informed Decisions: Why Test-Optional Policies Do "Not" Benefit Institutions or Students. Technical Brief," see ED573718.] (As Provided).
AnmerkungenACT, Inc. 500 ACT Drive, P.O. Box 168, Iowa City, IA 52243-0168. Tel: 319-337-1270; Web site: http://www.act.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: