Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionWashington Student Achievement Council
Titel2017-19 Strategic Action Plan
Quelle(2016), (27 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Objectives; Labor Force Development; Economic Factors; Educational Attainment; High School Graduates; High School Equivalency Programs; Adults; Postsecondary Education; College Graduates; Strategic Planning; Barriers; Disproportionate Representation; Educational Finance; Access to Education; College Readiness; Career Readiness; Paying for College; Educational Quality; Educational Innovation; Student Needs; Supply and Demand; Labor Market; Grants; State Aid; Work Study Programs; Washington
AbstractEducation is the catalyst for families, communities, and businesses to thrive. While Washington's employers report a growing need for a more educated workforce in order to stay competitive, many individuals need higher levels of education to obtain work that can support themselves and their families. Washington's Roadmap goals identify the long-term education needs of our individuals and our economy. The 2014 Legislature approved the following ten-year goals for educational attainment: (1) By 2023, all adults in Washington, ages 25-44, will have a high school diploma or equivalent; and (2) By 2023, at least 70 percent of Washington adults, ages 25-44, will have a postsecondary credential. This report presents the following in relation to the 2017-19 Strategic Action Plan: (1) Key Challenges; (2) Strategies to Increase Attainment; (3) Outcomes; and (4) WSAC 2017-19 Strategic Action Plan Priorities. (ERIC).
AnmerkungenWashington Student Achievement Council. P.O. Box 43430, Olympia, WA 98504. Tel: 360-753-7800; E-mail: info@wsac.wa.gov; Web site: http://www.wsac.wa.gov
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: