Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHol, Ana; Simiana, Danielle; Lieu, Gilbert; Ong, Ivan; Feder, Josh; Dawre, Nimat; Almazi, Wakil
TitelInternational Study Tours: A Key to 21st Century Academic and Industry Exchanges
Quelle(2016), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTravel; STEM Education; Networks; International Cooperation; Teacher Collaboration; College Faculty; School Business Relationship; Education Work Relationship; Foreign Countries; Information Systems; International Educational Exchange; Recruitment; International Trade; Cultural Awareness; Cultural Differences; Metacognition; Intercultural Communication; College Students; Partnerships in Education; Educational Trends; Futures (of Society); Computer Mediated Communication; International Organizations; State Regulation; India; Australia
AbstractThis paper is based on the retrospective reviews of the Information Systems study group who went on the international study tour to India to learn, network and collaborate with academics, students and industry professionals overseas. The paper addresses concerns of local Australian Science, Technology, Engineering and Mathematics recruiters and identifies how a well-planned educational study tours could in the future help graduates meet industry and recruiters' demands. It furthermore identifies that 21st century international business ventures and global partnerships require future graduates to not only be skillful in their professions but also be global citizens, know and understand different cultures, easily adapt to new environments, skillfully negotiate business deals, mindfully communicate and swiftly learn to apply and follow local rules, customs and regulations. [For full proceedings, see ED571459.] (As Provided).
AnmerkungenInternational Association for the Development of the Information Society. e-mail: secretariat@iadis.org; Web site: http://www.iadisportal.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: