Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBailey, Thomas; Bashford, Joanne; Boatman, Angela; Squires, John; Weiss, Michael; Doyle, William; Valentine, Jeffrey C.; LaSota, Robin; Polanin, Joshua R.; Spinney, Elizabeth; Wilson, Wesley; Yelde, Martha; Young, Sarah H.
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED); Development Services Group, Inc.
TitelStrategies for Postsecondary Students in Developmental Education: A Practice Guide for College and University Administrators, Advisors, and Faculty. NCEE 2017-4011
Quelle(2016), (116 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Developmental Programs; Postsecondary Education; College Students; Guides; Educational Practices; Evidence Based Practice; College Readiness; Change Strategies; Check Lists; Program Implementation; Educational Strategies; Prior Learning; Measures (Individuals); Academic Advising; Incentives; Performance Based Assessment; Mainstreaming; Curriculum Design; Independent Study; Active Learning; Integrated Activities; Comprehensive Programs; Best Practices
AbstractThis practice guide presents six evidence-based recommendations for college and university faculty, administrators, and advisors working to improve the success of students academically underprepared for college. Each recommendation includes an overview of the practice, a summary of evidence used in support of the evidence rating, guidance on how to carry out the recommendation, and suggested approaches to overcome potential roadblocks. Each recommendation includes an implementation checklist as guidance for getting started with implementing the recommendation. Four appendices are included: (1) Postscript from the Institute of Education Sciences; (2) About the authors; (3) Disclosure of potential conflicts of interest; (4) Evidence summary of studies in support of ratings. (As Provided).
AnmerkungenWhat Works Clearinghouse. 550 12th Street SW, Washington, DC 20024; e-mail: contact.WWC@ed.gov; Web site: https://whatworks.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: