Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStephens, Ana; Fonger, Nicole L.; Blanton, Maria; Knuth, Eric
TitelElementary Students' Generalization and Representation of Functional Relationships: A Learning Progressions Approach
Quelle(2016), (19 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary School Students; Elementary School Mathematics; Mathematics Instruction; Learning Processes; Algebra; Generalization; Sequential Learning; Teaching Methods; Mathematical Concepts; Grade 3; Grade 4; Grade 5; Longitudinal Studies; Early Intervention; Integrated Curriculum; Lesson Plans; Student Evaluation; Pretests Posttests; Coding; Learning Strategies
AbstractIn this paper, we describe our learning progressions approach to early algebra research that involves the coordination of a curricular framework, an instructional sequence, written assessments, and levels of sophistication describing the development of students' thinking. We focus in particular on what we have learning through this approach about the development of students' abilities to generalize and represent functional relationships in a grades 3-5 early algebra intervention by sharing the different levels of responses we observed in students' written work and the percent of students situated at each level across different tasks. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: