Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJackl, Andrew
InstitutionWake County Public School System (WCPSS), Data and Accountability Department
TitelHigh Five PLT Survey Results, 2007-12. Data Trends. D&A Report No. 12.09
Quelle(2012), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Teacher Surveys; Teacher Attitudes; Effect Size; Achievement Gains; Bayesian Statistics; Trend Analysis; County School Districts; Thematic Approach; Educational Improvement; Response Rates (Questionnaires); Instructional Program Divisions; Collegiality; Intervention; Teaching Methods; Formative Evaluation; School Support; Resource Allocation; North Carolina
AbstractWake County Public School System (WCPSS) Professional Learning Teams (PLTs) survey responses have been positive over time, reaching a high plateau for the last three years. Analyses of High Five PLT Survey data from 2007-12 show that in 2011-12, high percentages (87.2%) of WCPSS teachers responding to the High Five PLT Survey provided positive responses to the items. Responses were positive from 2007-08 to 2011-12, with small increases over time. Overall, WCPSS has shown an improvement in its PLT Performance Index of 5.7 percentage points over five years. The elementary, middle, and high schools showed gains of 4.2, 7.5, and 9.1 percentage points, respectively. The implementation of dedicated time for PLT work (Wake Wednesdays) correlated to slight increases in PLT indices at the elementary and middle school levels; only the elementary level saw a slight decline when dedicated time was no longer provided. Appended are: High Five PLT Survey Results 2011-12. (As Provided).
AnmerkungenWake County Public School System. 5625 Dillard Drive, Cary, NC 27518. Tel: 919-431-7215; Fax: 919-431-7193; e-mail: wcpss-data-accountability@wcpss.net; Web site: www.wcpss.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: