Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCenter for Law and Social Policy (CLASP), Center for Postsecondary and Economic Success; American Association of Community Colleges
TitelBenefits Access for College Completion: Innovative Approaches to Meet the Financial Needs of Low-Income Students
Quelle(2014), (1 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGraduation; Low Income Groups; Access to Education; Student Financial Aid; Paying for College; College Students; Costs; California; Kentucky; Michigan; New York; Ohio; Pennsylvania
AbstractBenefits Access for College Completion (BACC) was designed to help colleges develop new policies that increase low-income students' access to public benefits, easing their financial burden to allow them to finish school and earn postsecondary credentials. Colleges participating in BACC have developed and institutionalized scalable, sustainable organizational and funding policies and practices that connect low-income students to an array of public benefits. This brief reports on some of those strategies. (ERIC).
AnmerkungenCenter for Postsecondary and Economic Success. Available from: CLASP. 1200 18th Street NW Suite 200, Washington, DC 20036. Tel: 202-906-8000; Fax: 202-842-2885; Web site: http://www.clasp.org/postsecondary/about
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: