Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTrowler, Paul; Ashwin, Paul; Saunders, Murray
InstitutionHigher Education Academy (HEA) (United Kingdom); Lancaster University (United Kingdom), Centre for Higher Education Research and Evaluation
TitelThe Role of HEFCE in Teaching and Learning Enhancement: A Review of Evaluative Evidence
Quelle(2014), (39 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Higher Education; Interviews; College Instruction; Stakeholders; College Students; College Faculty; Instructional Improvement; United Kingdom (England)
AbstractThis report was commissioned by the Higher Education Academy (HEA) at the request of the Higher Education Funding Council for England (HEFCE). The report was produced by the Centre for Higher Education Research and Evaluation at Lancaster University. The views expressed in the report are those of the authors. The report evaluates HEFCE-funded learning and teaching enhancement initiatives between 2005 and 2012. As the authors point out in the summary, the HEA receives limited attention in the report because a parallel review was being undertaken of the HEA, the Capita Report (published 3 June 2014). Drawing on a detailed literature review and telephone interviews with key stakeholders, it reviews a range of options for HEFCE's future involvement in enhancement activity. The following are appended: (1) Approach; (2) List of sources for literature review; (3) Interview schedule for key informants; and (4) Acronyms used in the report. (As Provided).
AnmerkungenHigher Education Academy. York Science Park, Innovation Way, Heslington, York Y010 5BR, United Kingdom. Tel: 01904 717500; e-mail: enquiries@heacademy.ac.uk; Web site: https://www.heacademy.ac.uk/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: