Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnderson, Daniel; Alonzo, Julie; Tindal, Gerald; Farley, Dan; Irvin, P. Shawn; Lai, Cheng-Fei; Saven, Jessica L.; Wray, Kraig A.
InstitutionUniversity of Oregon, Behavioral Research and Teaching (BRT)
TitelTechnical Manual: easyCBM. Technical Report #1408
Quelle(2014), (176 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGuides; Reading Tests; Mathematics Tests; Spanish; Language Tests; Literacy; Reading Fluency; Multiple Choice Tests; Reading Comprehension; Alphabets; Phonemes; Student Characteristics; Construct Validity; Kindergarten; Elementary School Students; Phoneme Grapheme Correspondence; Information Systems; Response to Intervention; Benchmarking; At Risk Students; Identification
AbstractSince the easyCBM© learning system was first published in 2006, over $8 million of federal funding (both from the Office of Special Education Programs and more recently from the Institute of Education Sciences) has been used to develop, study, and refine the assessments available on the system. This Technical Manual summarizes the ongoing research that is the foundation of the easyCBM© assessments in reading, mathematics, and Spanish literacy. It addresses the need for a single document that summarizes the results of all previously published technical reports, highlighting the key findings from each. For ease of access, the Technical Manual is organized by chapter, with Chapter 2 providing information on the analytic procedures referenced in subsequent chapters, and each measure discussed in its own chapter, beginning with the Reading measures, then moving on to the Mathematics measures, and finally ending with the Spanish literacy measures. (Individual chapters contain references.) (ERIC).
AnmerkungenBehavioral Research and Teaching. 175 Lokey Education 5262 University of Oregon, Eugene, OR 97403. Tel: 541-346-3535; Fax: 541-346-5689; Web site: http://www.brtprojects.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: