Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enClements, Douglas H.; Agodini, Roberto; Harris, Barbara
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED)
TitelInstructional Practices and Student Achievement: Correlations from a Study of Math Curricula. NCEE Technical Appendix. NCEE 2013-4020
Quelle(2013), (28 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMathematics Curriculum; Teaching Methods; Mathematics Achievement; Institutional Characteristics; School Districts; Teacher Characteristics; Student Characteristics; Age Differences; Gender Differences; Racial Differences; Limited English Speaking; Correlation; Socioeconomic Status; Enrollment; Educational Attainment; Masters Degrees; Bachelors Degrees; Courses; Pedagogical Content Knowledge; Special Education; Large Group Instruction; Cooperative Learning; Peer Teaching; Individualized Instruction; Elementary School Students; Elementary School Mathematics; Elementary School Teachers; Grade 1; Grade 2; Mathematics Teachers; Teacher Role; Teacher Guidance; Learner Controlled Instruction; Observation; Knowledge Level; Mathematical Concepts; Early Childhood Longitudinal Survey
AbstractIn this Appendix, we provide details about the data used for the current study, the curricula used in the classrooms from which data were collected, and the current study's methodological approach. (Contains 14 tables and 5 footnotes.)[For full report, see ED544189.] (As Provided).
AnmerkungenNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://ies.ed.gov/ncee/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: