Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWang, Jianjun
TitelCreative Collaboration between Chevron and CSUB: Research Experience Vitalizing Science -- University Program
Quelle(2013), (53 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStudent Interests; Elementary Secondary Education; STEM Education; Educational Research; Summer Science Programs; Science Course Improvement Projects; College School Cooperation; School Business Relationship; Partnerships in Education; Hands on Science; Educational Innovation; Student Motivation; Science Interests; College Preparation; Professional Development; Teaching Assistants; Instructional Leadership; Change Strategies; Achievement Gains; Program Effectiveness; Transcripts (Written Records); Portfolio Assessment; Teacher Effectiveness; Scientific Research; California
AbstractSince 2007, Chevron has funded the Research Experience Vitalizing Science -- University Program (REVS-UP), which lasts four weeks each summer to develop Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) projects at CSUB [California State University, Bakersfield]. Over the past six years, a total of 26 STEM professors have led the completion of 113 research projects with the support of 90 CSUB student assistants, 384 high school students, and 84 teachers from K-12 schools. The hands-on research experience has rejuvenated student interest in STEM discoveries and enhanced subject competency for K-12 teachers. In addition, professors received the team support to fulfill their research agendas, and CSUB student assistants gained service-learning experiences. This report concludes with five recommendations to sustain the trend of program enhancement. (Contains 30 footnotes and 23 figures.) (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: