Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHess, Frederick M.
InstitutionAmerican Enterprise Institute for Public Policy Research
TitelCage-Busting Leadership and the "Culture of Can't". Education Outlook No. 2
Quelle(2013), (7 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLawyers; Superintendents; Educational Change; Elementary Secondary Education; Instructional Leadership; Principals; Contracts; Educational Policy; Partnerships in Education; School Business Relationship; Philanthropic Foundations; Private Financial Support; Charter Schools; Collective Bargaining
AbstractWhen it comes to reforming American education, today's would-be reformers only get it half right. On the one hand, they correctly argue that statutes, rules, regulations, and contracts make it difficult for schools and school system leaders to drive improvement and lead. On the other hand, they wrongly overlook the fact that school officials have far more freedom to transform, reimagine, and invigorate teaching, learning, and schooling than is widely believed. This "culture of can't" in K-12 education threatens to undermine the success of hard-won reforms, and makes policy impediments appear more burdensome than they truly are. Reformers must help district superintendents and principals combat the culture of can't by encouraging these leaders to better understand teacher contracts, hire reform-minded lawyers, and partner with the advocacy, business, and philanthropic communities. (Contains 14 notes.) (As Provided).
AnmerkungenAmerican Enterprise Institute for Public Policy Research. 1150 Seventeenth Street NW, Washington, DC 20036. Tel: 202-862-5800; Fax: 202-862-7177; Web site: http://www.aei.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: