Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 12, Number 21
Quelle(2012), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Attendance; State Standards; Teacher Student Relationship; Educational Change; Public Education; Academic Standards; Graduation Rate; Educational Legislation; Federal Legislation; Economic Climate; Career Readiness; College Readiness; College Graduates; High School Graduates; Academic Achievement; Achievement Gap; Kentucky
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) Four More Years: Obama Wins Re-election, Plans to Continue Education Reforms Through Race to the Top, NCLB Waivers; (2) Dispelling the Myth: Duncan Defends NCLB Waivers in First Post-Election Speech; (3) Back to Business: Averting "Fiscal Cliff" Next Priority for Obama and Congressional Leaders; (4) Raising the Bar: More Kentucky Students Prepared for College and a Career, According to New Tests Pegged to Common Core State Standards; (5) Talking 'Bout the Young Folks: Record Shares of Young Adults Have Finished Both High School and College; and (6) "Teacher Absence as a Leading Indicators of Student Achievement": No Substitute for Teacher's Presence in Classroom, Report Finds. (Contains 3 footnotes.) (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: