Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 12, Number 18
Quelle(2012), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterExit Examinations; Educational Change; Politics of Education; Graduation; Public Education; Graduation Rate; Educational Legislation; Federal Legislation; African American Students; Hispanic American Students; Males; Career Readiness; College Readiness; Electronic Learning; Academic Achievement; Achievement Gap; Critical Thinking; Middle Schools; Middle School Students; Texas
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) Federal Update: U.S. Department of Education Receives Requests for NCLB Waivers from Seven More States; Receives Intent from Nearly 900 Applicants Under Race to the Top-District Competition; (2) "The Urgency of Now": New Schott Foundation Report Calls for "Support-Based Reform Agenda" to Increase High School Graduation Rates Among Black and Latino Males; (3) Ready (Or Not): Only 43 Percent of the Class of 2012 Met College Readiness Benchmark on SAT; (4) "State High School Exit Exams": As State Exit Exams Transition Toward College and Career Readiness, New CEP Report Raises Possibility of More Students Being Left Behind; and (5) Texas Tech Talk: Alliance President Stresses Importance of Digital Learning in Testimony Before Texas Joint Interim Committee. (Contains 2 footnotes.) (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: